Biters of Deftronic.com : Bradley Toran (Facebook), ProperPapa (Instagram)

12.31.2012

New Pickup : Air Trainer Huarache 94

Photobucket
Air Trainer Huarache 94
Drop Date : To Be Announced
Style # : 554991 100
Msrp : $125

Photobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

-Def

This Nigga Kanye


"........"

Photobucket

..Nigga came out on stage looking like Falcor from the Neverending story..

..Ole White Iphone5 looking ass nigga..


..Nigga up on stage looking like one of the twins from Matrix 2..

..Then this shit happened..


..Just look at this Dude..

..Look at him..

..Out here looking like a Anniversary IV..


..Fam came out dressed like a Gay Bane..

Photobucket

..Kim must got some good ass yum yum, to have this nigga out in public looking some Bathroom Tiles..

..Im Outs..

-Def

12.30.2012

12.26.2012

Conceited Vs Tsu Surf



"I swear I will snatch Tsu/Su Young/Yung if he try to Rush Hours/Ours" - Conceited

-Def

12.23.2012

This Nigga Melo.


..Nigga Melo out here dressed like the pilots from Red Tails..

Photobucket

-Def
P.S. Shouts to @Deion_Slanders

...........



Photobucket

-Def
P.S. Shouts to @kaptinbuck3t

BREDXI & Their Slow Destruction of Hispanic Civilization.


..I saw it coming..

Photobucket

..I saw my latin niggas wilding for respect trying to get these Black and Red XI's, calling them Black and Red Space Jams, "them Black and Red Concords"...

..Mi Gente was slowly getting sucked into the vortex of the Hype..

..What I didn't know was once acquiring the shoe and having Instagram at their disposal, they would end up looking like a bunch of dumb muthafuckas..

Photobucket

..Where in the fuck did the abbreviation for Black and Red turn into a muthafucking food?..

..BREAD?..

..Nigga the shoe isn't even inspired after the shit, it isnt even the color of it..

..Show me some Black Red and White Bread, Fucking Maricon..

..I know us as Latins growing up ain't have it good, some nights we ain't eat good, but come on primo..

(Bitch named Enid, said "clever"..really puta?!)

Photobucket

..Like this ain't just one person doing this shit..its multiple niggas taking pics with a got damn sneaker like its food..

..Wait, it gets worse, the Destruction escalates into other realms of fuckness..


..This fucking Marica, nigga butt naked in his bed making out with his kicks..

.."Knocking the Sneakers"..

..Man please get the fuck outta here my dude..

Photobucket

..Then This Shit Happened..


Photobucket

..Us spanish niggas keep losing, we need to change..

-Def
P.S. Shouts to @_DerekF, @MARK_gomez, @ZimSANITY, & @Yung_Fun3rvl



Ayo


..Man Listen Here..

..No grown man on this earth should wear furry earmuffs..

..Nigga I dont care if its -87 degrees bitch, let your ears break the fuck off..

..What you a model nigga?, You a stylish nigga?..

..Dont ever sacrifice your got damn Manhood for no furry fucking earmuffs, you bitch nigga..

..Show some cojones muthafucka..

..and nigga I see them Sears Jeans B..

-Def
P.S. Shouts to The Moniker

Really?



..Really My Nigga?..

Photobucket

..Nigga really took the got damn time out his muthafucka day to put foams in a shitty ass Christmas Tree my dude..

..like the nigga strategically placed kicks in his shit..

..That tree look sorry as fuck with and without the kicks..

..You sneakerniggas aint bout shit..

-Def
P.S. Shouts to @MatNat_HahEl

Lil Nigga Going Off Bay Bay!



..Lil nig Doing Work..

Photobucket

-Def
P.S. Shouts to @JWEAKS1

Wooooopah! **NSFW**


**The Following Post is NOT SAFE FOR WORK or PUBLIC COMPUTERS**
**Please Scroll down fast to pass by images quickly**

























**The Following Post is NOT SAFE FOR WORK or PUBLIC COMPUTERS**















**Please Scroll down fast to pass by images quickly**













.



















































































.









































































.







































































































.









































































.










Photobucket

-Def

Nigga, What?


..WTF?..

Photobucket

..Nigga really took the shoe paper and put the kicks on top..

..Then had the nerve to say "never touched the floor"

..I should squat and take a wild shit over your kicks , then wipe my ass with the paper..

..Get the fuck outta my face bruh..

-Def
P.S. Shouts to @Mehdichii

Practice Dunk.


..Bruh..

Photobucket

..How the fuck fam's jumpman miss a ball?..

..Nigga jumpman out here doing a practice dunk with no ball..

..Did he get blocked?..

..Jordan Brand wild fucking up..

-Def
P.S. Shouts to @Flii_Kixx

Sneakerniggas.


Photobucket



-Def
P.S. Shouts to @SOLEBARNSEY

Octuplet Fat Goose


..WTF Son..

Photobucket

..This nigga rocking a vest that could fit the hulk..

..You know how many ducks had to die to make this shit?..

..Ole big back muhfucka..

..How the fuck the back of your vest touching ur calf muscles?..

..Nigga look like he can jump off a mountian and glide to another state..

..look like he got a inflatable mattress on his back B..

..You could crash a car doing 112 mph into this nigga back and survive without a scratch..

-Def
P.S. Shouts to @OGFlash

Ugly Yuckmouth Bitch, King Hippo?


..SAME PERSON..

-Def

12.22.2012

New Pickup : Air Jordan Retro 11 (Black/Varsity Red White)

Photobucket
Air Jordan Retro 11 (Black/Varsity Red White)
Drop Date : 12/21/12
Style # : 378037 010
Msrp : $185

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

-Def
P.S. Shouts to @BasedLaRock, keeping his word after we bet on the Giants Vs 49'ers game