Biters of Deftronic.com : Bradley Toran (Facebook), ProperPapa (Instagram)

6.29.2012

Birthed It.

Photobucket

..We Create And The Lames Take..
-Def

What The Shit?





..This bitch gotta be on bath salts..

Photobucket

..This genius of a fuck saw it was raining outside and literally put her got damn cell phone in a zip lock sandwich bag..

..The bitch was dead ass talking through the bag to someone on the phone..

..This cannot be life..

..Fuck You..


-Def

Big Bang Yeezy 2's


..So you just left your house thinking these shits was real my nigga?..

Photobucket

..The Fuck kinda colorway is this anyway..

..Should whoop your monkey ass through the street from here to the doorstep of Kanye's Crib in Cali..



-Def
P.S. Shouts to @Psyfonlabs

Poppin Off - NonStop, iGlide, Chibi, Rucker, Boris, & Glitch



..Crack..


-Def

Death



Photobucket


-Def
P.S. Shouts to @SoleRealTM

Lupe Fiasco - Around My Way (Video)



-Def

6.27.2012

Ayo.



..Back up from your screen a bit or hold ur cell from you at arms length.

..Why this nigga Wale look like a Midget with Down Syndrome yo?..

Photobucket


-Def

Um.


..This is Sara Jay..

Photobucket

..If you didn't know she tweeted that if the Miami Heat won the championship this year, she'd give all her followers a blowjob..
 
..She kept her word..

..So last night she dropped details on how to get your blowjob done..

..All I seen was a slew of desperate ass niggas get all hyped..

..I just wanna know why the fuck is niggas getting hyped for when the bitch look like Ric Flair with Tits..


-Def

The Fuck?


..I never knew Mike Tyson played basketball..

..And why the fuck does that basketball have beard stubble?..


-Def
P.S. Shouts to @Renz360

Bitch What?


..What in the Camera Button Clicking shit is this man?!?!..

Photobucket

..Bitch do you see your grill?!..

..The fuck is you doing taking 4 and 5 pics of yourself..

..Have you no common decency for the public?!..

..Bitch has not an ounce of chill in her DNA B..

..Who in the fuck is gassing these chicks to where they feel its cool to take even 1 pic of themselves for internet viewing my G??!..

..man fuck life..


-Def

Uncle Bosh.


Photobucket


-Def
P.S. Shouts to @DeadStockNYC

P.P.S. Shouts to my Fiancee for the "Uncle Bosh" reference!

JayFunk-Unleash Your Fingers



..Finger Tutting be getting all the bitches..


-Def

6.25.2012

Jedi.

Photobucket


-Def

Custom Swag



..You need your monkey ass beat..

Photobucket

..You just gon take a got damn Preme sticker and slap it on your hat right?..

..You not even gon save up to get the real jumpoff right..

..You're whole swag is swap meet..

..got a free rockstar t shirt from some video game..

..Should slap fire out you B..


-Def
P.S. Shouts to @Eugenehu

Hi-Wi-Fi



..Ayo My Man..

Photobucket

..So you just gon set up a workstation in Mickey D's right..

..You got a router and the whole nine set up huh?..

..You just gon plug the got damn power cord in the muthafucka ceiling like you pay rent up in that bitch huh??..

..So just cause you copped a $1 sweet tea, you think it's cool to setup ur own got damn Lan party right?..

..Man Fuck This..


-Def

6.24.2012

This Kicks and Sock shit gotta stop


..You New Nigga Bruno ass Niggas is Destroying The Game..

Photobucket

..Where the fuck did this style come from? The got damn Muppet Babies Nanny?..

..I can't even solve the equation of how far into places unknown of faggotry this shit is..

..You niggas not trying to get no pussy huh?..

..Walking around with colorful ass bitch socks up to your got damn shins..

..Walking around looking like the got damn Lockers from Soul Train..




..Do me a favor go on tumblr type in "Socks" in the search bar..

..Scroll through it you will see at least 25 GIRLS with knee high socks and gay dudes, no bullshit, go do it..

..There's one gay dude with his ass out by a table..

..Cut this shit out man, it aint poppin..


..Yall need your bitch asses shot..

Photobucket


-Def

Seriously.



..WTF?..

Photobucket

..Was you trying to wipe somebody ass with your feet B?..

..Nigga I've cleaned my pool in kicks before and my shits don't even look like this..

..WTF Happened?..

..Was you trying to catch pigs in them shits?..

..Look like a off road extreme car straight ran the fuck over your toes my man..

Photobucket

..I can't..


-Def

The Sneaker Game (Time for Change)



..Dope Watch..

..http://www.youtube.com/user/INTGkicks..


-Def

6.22.2012

NBA 2011-2012 Season : The Weirdness of Chris CinnaBosh



..What the fuck is wrong with this nigga man!?!?!?!?..

Photobucket

..This nigga strange as all types of fuck..

Photobucket

..Bruno ass nigga having an orgasm and shit while pouring champagne on his got damn face..

Photobucket

..Look at the shit he been doing this season..

Photobucket

..This nigga need a Psych Evaluation..

..WTF be going through this nigga head on a daily basis B?!?!..


Photobucket


..How you on the bench injured and still doing dumb shit?..

Photobucket

..This nigga be on some ultra other world galaxy type levels of Funboy-ness..



..He need his ass beat something serious man, just knock the Glitter out his blood man...


Photobucket

..This nigga even rubbed off on Bron..

Photobucket


-Def

6.21.2012

This is an actual movie.



..These niggas actually using hand puppets..

Photobucket

..Shit is called "Rise of the Animals"..

..They need to get the fuck outta here..


-Def

ShoeGameFuckedUp



Photobucket

..Why this nigga got the same line up as a lego figure with the detachable hair?..


-Def

Nigga?



..Nigga why your Yeezy 2's look like used Pot Holders??!..

Photobucket

..I mean what in the shoe fuck was you doing in these shits?..

..Playing Extreme KickBall?..

..The Michael Jackson Tippy Toe Move?..

..Nigga got the Yeezy's looking some Indian Moccasins..

..Got damn toebox look like an accordian..

..This why you niggas should buy your correct size..

..Got your kicks looking like a chocolate bundt cake..


-Def

Criminalz Crew (Les Twins) Vs Coli Piege



-Def

Heat & Thunder Top 10 Plays of the 2012 Playoffs





..Tonight could be the night Lebron gets his Ring..


-Def

6.19.2012

HBO Nuthuggery : Bradley Vs Pacquaio



..WOW..


-Def

What The Shit?



..Fuck wrong with them bollywood niggas?..


-Def

Jeremy Scott You Gotta Chill


..Come On Man..

Photobucket

..Like WTF is going through your head my G?..

..Like I appreciate the creativeness and making new things..

..But this shit is breaking the boundaries of Brunocity...

..This shit is downright creepy..

..I see someone rocking these shits, I'm stomping the shit out the bears face..


-Def
P.S. Shouts to Nastynate

Remote Kontrol



-Def

6.18.2012

DeadStocksVA



-Def

Jay-Z - Reasonable Doubt Album Documentary



..So appreciative that I got to witness all of this whilst it happened..

..Legendary..

..If your girl/wife can't name one song off Jay-Z's - Reasonable Doubt album, rocket punch her jaw off her face..


-Def

Man WTF?



Photobucket


-Def